• OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • 09.12.14, 20:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamijad kaotavad pettustega 6,3 miljardit dollarit

Ligi 20 protsenti veebisaitidel tehtud klikkimisi videoreklaamidel ei tee inimesed, vaid arvutid, selgub värskest uuringust. Reklaamipettus läheb veebis reklaamijatele järgmisel aastal maksma hinnanguliselt 6,3 miljardit dollarit, vahendab Bloomberg.
Internet.
  • Internet. Foto: Bloomberg
Võltsvaatamised moodustavad ka ülejäänud reklaamidest ligi 11protsendi suuruse osa. Tihtipeale käib pettus öösiti, mil kaaperdatud arvutite omanikud on magama läinud.
Tulemuseks on see, et nii jae- ja automüüjad kui ka teised ettevõtted maksavad veebireklaami eest, mida inimsilm kunagi ei näe, või näeb makstud klikkide hulgast tunduvalt vähem inimesi, selgub Reklaamijate Assotsiatsiooni uuringust, mille liikmed on näiteks ka Wal-Mart, Ford ja Wendy's.
„Meid röövitakse,“ ütles Bob Liodice, kes on New Yorgis asuva assotsiatsiooni president, mille liikmed kulutavad reklaamile aastas üle 250 miljardi dollari. „Siinkohal ei ole viga süsteemi ebaefektiivsuses või kellegi lohakuses. See on kriminaalne tegevus,“ ütles Liodice.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele